صدا و سیما در برنامه سلام صبح بخیر خود در مرداد ماه 1404 از وزارت ارشاد به خاطر نوع ایده پردازی و خلاقیت در کمپین تبلیغاتی برند باربیکن شدیدا نتقاد کرد. ادامه ماجرای بیلبوردهای برند BARBICAN را میتوانید از ویدئو زیر ببینید:
صدا و سیما در برنامه سلام صبح بخیر خود در مرداد ماه 1404 از وزارت ارشاد به خاطر نوع ایده پردازی و خلاقیت در کمپین تبلیغاتی برند باربیکن شدیدا نتقاد کرد. ادامه ماجرای بیلبوردهای برند BARBICAN را میتوانید از ویدئو زیر ببینید:
صدا و سیما در برنامه سلام صبح بخیر خود در مرداد ماه 1404 از وزارت ارشاد به خاطر نوع ایده پردازی و خلاقیت در کمپین تبلیغاتی برند باربیکن شدیدا نتقاد
به عنوان یکی از تاثیرگذارترین روشهای ارتباط با مخاطب، تبلیغات محیطی بیلبوردی جایگاه ویژهای یافته است. هر کسب و کاری که بخواهد در میان رقبا دیده شود و پیام خود
اگر قصد دارید برند یا کسب و کارتان در سطح شهر به چشم بیاید، نصب بیلبورد یکی از مؤثرترین راههاست. اما پیش از آن که تابلوی تبلیغاتی شما در میادین،
© تمامی حقوق برای کانون سایه روشن محفوظ میباشد